7/08/2014

*DKNY*

Привет всем! В Хабаровске как всегда, ужасное лето! Жарко, влажно, комары и мошка (самые ужасные насекомые)!!! Но для меня это лето только началось! Больше никакой учёбы!!уху! Этому я безумно рада. У меня есть еще один повод, для моего счастья,  я купила часы!

Hello everybody! In Khabarovsk is the awful summer,as usual. Very hot and humid. There are mosquitoes and black flies. But for me, the summer is coming only now. I'm absolutely free from my University! And I'm very happy!! I have a reason for my happy, I bought a watch!!

Пластмассовый ремешок, а главное влагоустойчивые.  Это важно для меня, всем мои часам до этого, приходил конец именно по этой причине. Удачного дня, и новых покупок Вам!=)

A plastic strap, and the watch is waterproof. It's really important for me!!Coz all my watches were broken under water. Have a nice day and new things!!



Отправить комментарий