1/30/2015

*Ask us where you at*

Наконец-то, я написала здесь! Моя лень, самая большая вещь, которая мешает мне в жизни! Как это исправить?!) Пару дней назад, мы были в Эрарте. Одно я поняла точно, иногда современное искусство мне не постижимо!!) Смотря на картины,я думала,что и я такое могу нарисовать!) Но было весело, мы повеселились в " Вишнёвом саду"! В начале дня моё настроение было ужасное!!! Это всё потому,что в моей голове много мыслей, которые не всегда адекватные) Кажется у меня дикие проблемы с самой собой)ахах)
Ну а вообще, музеи галереи это весело!)     Хороших выходных!

Finally, I wrote here! My laziness is the biggest thing that interferes with my life! How to fix it ?!) A few days ago, we were in the Erarta. One thing I knew for sure, sometimes contemporary art is not understandable to me !!) Looking at the pictures, I thought that I can draw this!) But it was fun, we had fun in the "Cherry Garden"! At the beginning of the day, my mood was horrible !!! It's because in my mind many thoughts that are not always adequate) It seems I have a wild problem with myself. ) ahah)
But in general, museums and galleries is fun!) Have a great weekend!





Отправить комментарий